More results...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Channels
Videos
Filter by Categories
Comedy
Entertainment
Inspiration
Media
Music
News
Podcasts
Random
Travel

Tens of thousands of Satmar Chassidim of greater New York gathered at the Crown highs Armory on Wednesday, December 2, 2015, to mark the special day of Kuv Alef Kislev, the 71st anniversary of the rescue of the first Satmar Grand Rabbe, Reb Yoel Teitelbaum Zt”l, who escaped from the Nazis Germany in 1944 during the Holocaust.

The annual gathering also serves as a Dinner and the main fund-raising event for the Central Satmar school system in Williamsburg, which currently has an enrollment of thousands of children in their Yeshivas and schools, And features an address by the current Satmar Grand Rabbe, Reb Aron Teitelbaum Shlita.

‎The event was enhanced with a special feather of musical excellence conducted by legendary arranger & composer Mona Rosenblum, joined by the Freilach band & the Shira choir featuring R’ Shlome Zalmen Horowitz, Shulem Lemmer‎, as well as the great child soloist Avrum Chaim Green‎, and Cantor Yaakov Yosef Stark.‎

רבבות חסידי סאטמאר במעמד יום הצלה רבן של כל בני הגולה רבינו יואל טייטלבוים זכר צדיק וקדוש לברכה שניצל מידי הנאצים הארורים כ”א כסליו לפני 71 שנה, הקים אימפריה בארצות הברית עם שארית בני הגולה, אימפריה של תורה, עבודה, יראת שמים וחסד עצום שאין לה אח ורע בכל העולם.

כ”א כסליו הפך ברבות השנים לאירוע משולב של יום הצלה ודינר לטובת מוסדות סאטמאר בראשותו ובנשיאותו של האדמו״ר רבי אהרן טייטלבוים מסאטמאר שליט״א, ממשיך דרכו של דודו זצוק״ל. והערב הזה ידוע לערב שליבם של נדיבי עם נפתחת בהרחבה והנהלת המוסדות מגייסת שם למעלה מ’10 מיליון דולר להחזקת המוסדות והרחבת בנייתה.

הערב מתקיימת באיצטדיון נטוש של צבא ארצות הברית “ניו יארק סטעיט ארמארי” בשכונת קרוינהייטס העוברת שיפוצים נרחבים לרגל המעמד ומאכלסת בתוכה את הרבבות אשר יושב וסועד סעודת יוקרה פרי בישולם של טבחי המוסדות.

על הצד המוזיקאלי של הערב מופקדים מיטב האומנים וההפקה מרשימה ויוקרתית. מקהלת שירה בראשותו של שרגא גולד אחראית על הצד המוזיקאלי, והחלטתם להטיס את מלך המעבדים של כל הזמנים ר׳ משה מרדכי (מונה) רוזנבלום הי״ו מעבר הים מארץ ישראל. עם תזמורת פריילך המורחבת כשתפקידי הסולו ניתנו לחזן העולמי יעקב יוסף שטארק וסולן המקהלה הצעיר המנצח שלום למר, שלמה זלמן הורביץ בוגר מקהלת שירה וילד הפלא של המקהלה אברהם חיים גרין. ויחד הנעימו משך שעות את הרבבות.

רגע השיא של האירוע היא כניסתו של האדמו״ר מסאטמאר שליט״א למתחם, וברגע זו פוצחת המקהלה בשירה אדירה יחד עם רבבות החסידים החוגגים בשירת חסדי השם כי לא תמנו ועוד שירי שבח והודיה משך דקות ארוכות, כשצעירי הצאן רוקדים טפחיים מעל הקרקע לקול תרועת העם וזקני העדה מורים דמעות חמות מעל פניהם לאור הישרדותם מציפורני הרשע של הנאצים הארורים .

לאחר מכן נואם האדמו״ר שליט״א בפני קהל חסדיו ורבבות מערוציו ועוקביו באמריקה בפרט ובכל העולם בכלל מעייני דיומא דברים העומדים על הפרק אשר נוגע לכל יהודי באשר הוא, והקהל יושב ובולע מילה במילה אשר יוצא מן הלב של המנהיג ישירות ללב הרבבות השואג אמן אחר ברכות האדמו״ר אשר הוא מרעיף על המתכנסים .

האירוע מובטחת באבטחה רבה על ידי העסקנים החשובים של החסידות וארגון השומרים דחסידי סאטמאר והם מלווים את קהל הרבבות אחר האירוע החוצה לה ודואגים לשלומם ולאבטחת התנועה של הסביבה .

Exclusive HD – Official Video – Kuf Alef Kislev in Satmar 2015 | סאטמאר כ”א כסלו תשע”ו

Description

Tens of thousands of Satmar Chassidim of greater New York gathered at the Crown highs Armory on Wednesday, December 2, 2015, to mark the special day of Kuv Alef Kislev, the 71st anniversary of the rescue of the first Satmar Grand Rabbe, Reb Yoel Teitelbaum Zt”l, who escaped from the Nazis Germany in 1944 during…

Comments (0)

Comment

Comments & Feedbck

Comments & Feedback

Share this video

Copy Link:
https://yideos.net/videos/exclusive-hd-official-video-kuf-alef-kislev-in-satmar-2015-%d7%a1%d7%90%d7%98%d7%9e%d7%90%d7%a8-%d7%9b%d7%90-%d7%9b%d7%a1%d7%9c%d7%95-%d7%aa%d7%a9%d7%a2%d7%95/