More results...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Channels
Videos
Filter by Categories
Comedy
Entertainment
Inspiration
Media
Music
News
Podcasts
Random
Travel

פאנל ייחודי ומושקע, אשר טרם נראה כמותו בציבור החסידי, נערך השבוע בעיר אשדוד. מכל קצוות העיר ואף מחוצה לה התקבצו ובאו רבים לאירוע הייחודי אשר היה לשיחת היום בקרב כל המשתתפים ואף נהפך למודל לחיקוי בערים נוספות.

את האירוע המרתק הפיק ר’ דוד מרגליות – ‘יעדים’ שידיו רב לו בניהול פרויקטים והפקות יוקרתיות רחבות היקף. את ההפקה המוזיקאלית ולווי האמנים ביצעה ע”י מקהלת “נרננה” המפורסמת, בניצוחו של ר’ יעקב רוזמרין.

הפאנל בהנחייתו של ר’ אברהם גרובייס, נפתח עם המעבד האגדי ר’ משה מרדכי מונה רוזנבלום, שסיפר אודות קורות חייו מגיל ילדות להוריו ניצולי השואה, ושיתף את הקהל בסיפורים על דמותו של המלחין האגדי ר’ יענקל תלמוד, לצד תיאורים מוחשיים על לחנים נודעים ומפורסמים כמו השיר “אשריכם”

ר’ מנחם אירנשטין המלחין והמנצח לבית גור חשף את הלחן שהלחין בעת שהותו במוצב שמירה במלחמת ששת הימים, תוך כדי שמונה רוזנבלום מלווה אותו באקורדיון. ר’ אלטר מאיר קאליש המנצח לבית בעלזא, הרחיב על אופן החלטת הניגונים ואיך מתקבלות הוראות מהקודש פנימה על כל ניגון.

בעל המנגן ר’ יענקי דסקל מלחין לבית ויזניץ, חשף עובדות מרתקות על הקשר של האדמו”ר בעל האמרי חיים זצ”ל לעולם הנגינה, ושר יחד עם כל הקהל כמה מניגוני ויז’ניץ המפורסמים. אמן הכליזמר מוסא ברלין הפתיע בסיפורים מרתקים על היסטוריית ניגוני מירון תוך כדי שהוא מנגן בקלרינט וסוחף את הקהל לאוירת ל”ג בעומר בציון הרשב”י.

באופן מפתיע “הופיע” על המסך הזמר הנודע ר’ ישראל ורדיגר מארצות הברית שסיפר לקהל המשתתפים על סבו האגדי ר’ דוד ורדיגר ז”ל ועל תרומתו למוזיקה החסידית, ועל מסירות נפשו למען שמירת חומות היהדות. קטע היסטורי נדיר שגרם לצמרמורת בקרב הקהל, בו מושמע ביצוע של תלמיד יח”ל החזן יעקב האס להמנון “הישיבה היא חיינו” שהולחן לרגל חנוכת הבית לישיבת חכמי לובלין.

בעל המנגן ר’ ישראל אדלר, הפליא בשירתו בניגון “תינוקות של בית רבן”, מתוך אלבומו החדש ‘אורות’, לצד ר’ אהרלה ברייער אשר שר ברגש את “רבון העולמים ידעתי” הכובש את חצרות החסידים בכל אתר ואתר. המלחין ר’ ישראל מאיר פרידברג האחראי על כמה לחנים גדולים “נפשי’ “ואשרי חלקם”, סיפר את סיפורו האישי והציג קליפ מיוחד שהופק על אחד הלחנים.

הנוכחים הביעו תודות מרובות לאגף לתרבות תורנית בראשות סגן ראש העיר הרב מרדכי ליברמן וראש לשכתו ר’ משה גשייד על עזרתם הרבה לקיומו של ערב מיוחד זה. הגברה וסאונד SB שרגא בוקשפן הפקות.

• בחזית בוואטסאפ ◄ https://n.bahazit.com/_WhatsApp

• בחזית בטלגרם ◄ https://n.bahazit.com/Telegram_Feed

• בחזית ביוטיוב ◄ http://n.bahazit.com/YouTube

• בחזית בטוויטר ◄ https://n.bahazit.com/Twitter_Feed

• בחזית באינסטגרם ◄ http://n.bahazit.com/Instagram

• בחזית בפייסבוק ◄ http://n.bahazit.com/Facebook

• בחזית במייל ◄ https://n.bahazit.com/mail

“א גישמעקע ניגון” – תיעוד מיוחד מהפאנל המוזיקלי המרגש

Description

פאנל ייחודי ומושקע, אשר טרם נראה כמותו בציבור החסידי, נערך השבוע בעיר אשדוד. מכל קצוות העיר ואף מחוצה לה התקבצו ובאו רבים לאירוע הייחודי אשר היה לשיחת היום בקרב כל המשתתפים ואף נהפך למודל לחיקוי בערים נוספות. את האירוע המרתק הפיק ר’ דוד מרגליות – ‘יעדים’ שידיו רב לו בניהול פרויקטים והפקות יוקרתיות רחבות היקף.…

Comments (0)

Comment

Comments & Feedbck

Comments & Feedback

Share this video

Copy Link:
https://yideos.net/videos/%d7%90-%d7%92%d7%99%d7%a9%d7%9e%d7%a2%d7%a7%d7%a2-%d7%a0%d7%99%d7%92%d7%95%d7%9f-%d7%aa%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%9e%d7%99%d7%95%d7%97%d7%93-%d7%9e%d7%94%d7%a4%d7%90%d7%a0%d7%9c-%d7%94%d7%9e/