More results...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Channels
Videos
Filter by Categories
Comedy
Entertainment
Inspiration
Media
Music
News
Podcasts
Random
Travel

החזן אומר? הקהל עונה! זאנוויל ויינברגר עם להיט חדש: ‘ברכו’!

להיט חדש וראשוני מסוגו מבית היוצר של ענק הזמר זאנוויל ויינברגר העונה לשם ‘ברכו’ – חזן וקהל! מדובר בפרויקט חדשני שיצא לדרך לפני לא פחות מעשרה חדשים, כשבמהלך הזמן הזה הוא עובר ליטושים וגימורים, החל מהלחן והעיבוד ועד התזמור והקולות, עד שהגיע לתוצאה המושלמת בס”ד.

בתווך, בתקופת שהותו בתחילת החורף בארה”ב, תוקף את בנו הפעוט של זאנוויל וירוס מקומי שמבהיל אותו לטיפול נמרץ ולסכנת חיים רח”ל. בחסדי שמים הבן מחלים, יוצא מכלל סכנה ושב לאיתנו, כאן מחליט זאנוויל שזה הזמן להודות לקב”ה בתוך ‘קהל’ ועדה ולהשיק את השיר המיוחד שכולו שבח ותהילה לבורא העולם.

הלחן של הערשי ויינברגר בקונספט של פנחס ביכלר שגם מעבד קולית, על העיבוד המוזיקאלי מופקד נפתלי משה שניצלר ועל הקולות, איך לא, מקהלת ‘מלכות’.

הוקלט באולפני M.W. של מיכאל ויינברגר ו-Dididum studios של מנדי פקעטע בארה”ב. המיקס של יניב בלאס ועיצוב העטיפה של שמעון רוכמן.

• מקהלת מלכות בטלגרם ◄ https://t.me/MalchusOfficial

• מקהלת מלכות ביוטיוב ◄
https://youtube.com/channel/UCiZXqxS2Bg7zRlXeOViIaIg

• מקהלת מלכות באינסטגרם ◄ https://instagram.com/malchuschoir?igshid=16bscniryi21h

#זאנוויל #מקהלת_מלכות # #Hershy Weinberger

ברכו – זאנוויל וינברגר, מקהלת מלכות | Malchus Choir, Zanvil weinberger

Description

החזן אומר? הקהל עונה! זאנוויל ויינברגר עם להיט חדש: ‘ברכו’! להיט חדש וראשוני מסוגו מבית היוצר של ענק הזמר זאנוויל ויינברגר העונה לשם ‘ברכו’ – חזן וקהל! מדובר בפרויקט חדשני שיצא לדרך לפני לא פחות מעשרה חדשים, כשבמהלך הזמן הזה הוא עובר ליטושים וגימורים, החל מהלחן והעיבוד ועד התזמור והקולות, עד שהגיע לתוצאה המושלמת בס”ד.…

Comments (0)

Comment

Comments & Feedbck

Comments & Feedback

Share this video

Copy Link:
https://yideos.net/videos/%d7%91%d7%a8%d7%9b%d7%95-%d7%96%d7%90%d7%a0%d7%95%d7%95%d7%99%d7%9c-%d7%95%d7%99%d7%a0%d7%91%d7%a8%d7%92%d7%a8-%d7%9e%d7%a7%d7%94%d7%9c%d7%aa-%d7%9e%d7%9c%d7%9b%d7%95%d7%aa-malchus-choir-zanvil/