More results...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Channels
Videos
Filter by Categories
Comedy
Entertainment
Inspiration
Media
Music
News
Podcasts
Random
Travel

Approximately 20,000 people participated in the Birkat Kohanim prayers at the Western Wall on Wednesday, the Western Wall Heritage Foundation said in a statement.

כעשרים אלף השתתפו בשני המעמדים של ברכת הכהנים, בתפילת שחרית ובתפילת מוסף של חג הפסח תשפ”ב שהתקיימה הבוקר (ד’) ברחבת הכותל המערבי.

המעמד התקיים בנוכחות רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, ראש העיר ירושלים משה ליאון, שגריר ארה”ב בישראל לשעבר הכהן דיויד פרידמן, ח”כ חיים ביטון, ח”כ מיכאל מלכיאלי, ח”כ ינון אזולאי, ח”כ משה ארבל, ח”כ יואב בן צור, ח”כ אוריאל בוסו, ח”כ יצחק פינדרוס וקהל רב.

בסיום התפילה נערך מעמד “קבלת עול מלכות שמים” ותפילה מיוחדת לשלום עם ישראל היושב בציון והוקרה לכוחות הביטחון.

הרב רבינוביץ’ אמר “אני מברך את האלפים שהגיעו למעמד השני של ברכת הכהנים, זה מעיד על הקשר העמוק של עם ישראל לכותל המערבי ולירושלים ועל התחושה שהציבור פוקד בהמוניו את שריד בית מקדשנו. בתפילה כי אלפים רבים ימשיכו להגיע ולפקוד את רחבת הכותל המערבי לכל אורך החג.”

ראש העיר ירושלים, משה ליאון הוסיף “כבר אלפי שנים עולים המבקרים לירושלים בחג הפסח ומתקבלים בברכה. גם השנה אנו מברכים את העולים המגיעים לירושלים למעמד ברכת הכהנים הקדושים ברחבת הכותל המערבי. בכל פעם מחדש מרגש לשמוע, לראות ולחוש את האווירה הקדושה בעירנו היפהפייה. המסורת והמורשת של העם היהודי אינם ניתנים לערעור. חג פסח כשר ושמח מירושלים”.

מוקדם יותר הבוקר השתתף ראש העיר בתפילת שחרית חגיגית עם הרב שמואל אליהו, ברחבת הכותל הדרומי במרכז דודסון יחד עם סגן ראש העיר אריה קינג. בתפילה השתתפו אלפי אנשים מכל רחבי הארץ.

ברכת כהנים בכותל המערבי י” ט ניסן תשפ”ב | Second Birchas Kohanim at Western Wall – Pesach 2022

Description

Approximately 20,000 people participated in the Birkat Kohanim prayers at the Western Wall on Wednesday, the Western Wall Heritage Foundation said in a statement. כעשרים אלף השתתפו בשני המעמדים של ברכת הכהנים, בתפילת שחרית ובתפילת מוסף של חג הפסח תשפ”ב שהתקיימה הבוקר (ד’) ברחבת הכותל המערבי. המעמד התקיים בנוכחות רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב…

Comments (0)

Comment

Comments & Feedbck

Comments & Feedback

Share this video

Copy Link:
https://yideos.net/videos/%d7%91%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%9b%d7%94%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%91%d7%99-%d7%99-%d7%98-%d7%a0%d7%99%d7%a1%d7%9f-%d7%aa%d7%a9%d7%a4%d7%91-second/