More results...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Channels
Videos
Filter by Categories
Comedy
Entertainment
Inspiration
Media
Music
News
Podcasts
Random
Travel

זו הייתה ההדלקה הגדולה ביותר השנה בכל המובנים, המשפיע החסידי הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן שוב כבש כבשנה שעברה את ההדלקה המרכזית ביותר והשנה: במתחם ההילולא החדש בהר מירון. לאחר שבשנה שעברה הדליק בבית שמש עם למעלה מעשרים אלף איש.

כבר שעות קודם ההדלקה נתפסו המקומות במתחם שהוכן מראש בעיר מירון החדשה מתחם 89 שנחל הצלחה הגדולה. פרוייקטור ההילולא יוסי דייטש השליט סדר ולקח פיקוד במשך שעה ארוכה במטרה לאפשר לעשרות האלפים שהגיעו להשתתף ולשמור על מרווחים בין אחד לשני כהוראת המשטרה.

לקראת השעה 2:30 בלילה נכנס המשפיע ר’ מיילך להדלקה והקפיץ את הרבבות בשירים לכבוד ההילולא כשבין לבין מחזק כדרכו בדברי חיזוק.

במהלך ההדלקה חיזק ר’ מיילך את הקהל שבאו לשמוע את דבריו וסיפר את הסיפור שסיפר הגאון רבי שמואל סלנט זצ”ל על שני תלמידים שלמדו בישיבה, אחד שישב ולמד 18 שעות, ובחור שני שלא למד שהיה ליידיגער, פעם אחת בישיבה פרצה שריפה והיה אפשר להציל רק אחד והראש ישיבה הציל את הבחור שלא למד כי הוא הבן שלו, אותו דבר אנחנו בנים של ריבונו של עולם ואפילו שאנחנו כלומניקים ולא טובים הקב”ה חייב להציל אותנו, כי פורצת פה אש של ר’ שימען.

ר’ מיילך סיפר כי מחר (היום, שלישי) תתקיים ברית לבנו של ר’ ישראל גרשטנקורן ז”ל מאשדוד שהיה ממקורבי ר’ מיילך, “הוא היה איתנו שנה שעברה, הוא לא ידע שנה שעברה איפה הוא יהיה אחרי ראש השנה והוא נכנס לטיפול נמרץ ול”ע נפטר, ומחר ביום ל”ג בעומר יהיה ברית לבן שלו, אז ר’ שימען תבטל כל הגזירות, אנחנו לא ידענו איזה גזירות יש, אתה יודע”. וכל הקהל פרץ בשירת ‘יבטל כל הגזירות’.

במהלך ההדלקה פונו חמש שורות בפארנצ’עס מלאות בבחורים שרקדו, בעקבות שבר של מוט עץ באחד מהמדרגות הקהל היה ממושמע וירד בדרך ארץ וההדלקה נמשכה.

שיא מעמד ההדלקה היה בהנפת אבוקות של אש כשעשרות אלפים משוררים בהתרגשות ‘לכבוד התנא האלוקי’.

ההדלקה הסתיימה בשעה 5:20 כשהקהל מתפזר בסדר מופתי.

הילולת הרשב”י תשפ”ג: מעמד ההדלקה שע”י רבי אלימלך בידרמן | Hadlakah, Rav Meilich Biderman in Meron

Description

זו הייתה ההדלקה הגדולה ביותר השנה בכל המובנים, המשפיע החסידי הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן שוב כבש כבשנה שעברה את ההדלקה המרכזית ביותר והשנה: במתחם ההילולא החדש בהר מירון. לאחר שבשנה שעברה הדליק בבית שמש עם למעלה מעשרים אלף איש. כבר שעות קודם ההדלקה נתפסו המקומות במתחם שהוכן מראש בעיר מירון החדשה מתחם 89 שנחל…

Comments (0)

Comment

Comments & Feedbck

Comments & Feedback

Share this video

Copy Link:
https://yideos.net/videos/%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9c%d7%aa-%d7%94%d7%a8%d7%a9%d7%91%d7%99-%d7%aa%d7%a9%d7%a4%d7%92-%d7%9e%d7%a2%d7%9e%d7%93-%d7%94%d7%94%d7%93%d7%9c%d7%a7%d7%94-%d7%a9%d7%a2%d7%99-%d7%a8%d7%91%d7%99/