More results...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Channels
Videos
Filter by Categories
Comedy
Entertainment
Inspiration
Media
Music
News
Podcasts
Random
Travel

The famed mashpia, Harav Elimelech Biderman, led a Shabbos in Meron. On Motzoei Shabbos, he held a medurah near the kever of Rashbi, attended by hundreds.

חבורת האברכים ‘אש קודש’ מבית שמש המסתופפים במחיצתו של המשפיע הרה”צ רבי אלימלך בידרמן שהו השבת עם המשפיע באתרא קדישא מירון. הצלם דוד כהן בתיעוד מרהיב מההבדלה ומעמד ההדלקה במוצאי שבת • צפו

Video by https://www.youtube.com/user/MrDUDI156

הרב אברהם אלימלך בידרמן מכונה ר’ מיילך, נולד בט’ בחשוון תשכ”ח, 12 בנובמבר 1967 הוא משפיע ודרשן חסידי.

נולד בישראל לרבי אלתר אלעזר מנחם, האדמו”ר מלעלוב בני ברק, בנו של רבי משה מרדכי מלעלוב. נקרא על שמו של רבי אברהם אלימלך פרלוב, האדמו”ר מקרלין, רבו של סבו.

למד בישיבת פוניבז’ בישיבה קטנה וישיבה גדולה. נשוי לבתו של רבי נתן דוד רוזנבוים, האדמו”ר מזוטשקא. מתגורר בבני ברק.

בתחילת שנות ה-2000 החל לערוך בביתו “זיץ” בלילות שבת, בהשתתפות בחורים חסידיים בעיקר מישיבת סלובודקה. כמו כן, החל למסור שיעור מדי ליל שישי לבחורים חסידיים, בעיקר מישיבת מיר בביתו של סב אשתו, רבי שלמה מזוויהל, בשכונת בית ישראל. בסוף העשור הראשון של המאה ה-21, התפרסם, והוא מוזמן למסור דרשות בבתי כנסת וישיבות, בפרט לקראת חגי ישראל. כמו כן הוא מוסר בביתו שיעורים בשידור לחו”ל. עם הזמן נוצר סביבו חוג של תלמידים, רובם אברכים צעירים מאלעד, מבית שמש ממודיעין עילית ומביתר עילית. הוא מתארח בערים אלו לשבת מדי שנה, וכן עורך עבור תלמידיו בכל אחת מהערים “שבת התאחדות” במירון.

שיעוריו ודרשותיו כוללים אמרות, סיפורי צדיקים וסיפורים בני ימינו. הוא עוסק רבות באמונה וביטחון בבורא. השיעורים מועברים בשידור אודיו ווידאו במערכת קול הלשון.

בחתונות ילדיו הוא נוהג לערוך שבת במירון, שבה משתתפים כאלף מתלמידיו. מדי שנה בי”ב בכסלו, יום היארצייט של רבי אברהם דב מאווריטש, הוא נוסע עם תלמידיו לקברו שבצפת ולקבר הרשב”י במירון. באירוע משתתפים אלפי בחורים ואברכים חסידיים.

הרב אלימלך בידרמן הדלקה באתרא קדישא מירון | Rabbi Elimelech Biderman Hadlaka in Meron

Description

The famed mashpia, Harav Elimelech Biderman, led a Shabbos in Meron. On Motzoei Shabbos, he held a medurah near the kever of Rashbi, attended by hundreds. חבורת האברכים ‘אש קודש’ מבית שמש המסתופפים במחיצתו של המשפיע הרה”צ רבי אלימלך בידרמן שהו השבת עם המשפיע באתרא קדישא מירון. הצלם דוד כהן בתיעוד מרהיב מההבדלה ומעמד ההדלקה…

Comments (0)

Comment

Comments & Feedbck

Comments & Feedback

Share this video

Copy Link:
https://yideos.net/videos/%d7%94%d7%a8%d7%91-%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%9c%d7%9a-%d7%91%d7%99%d7%93%d7%a8%d7%9e%d7%9f-%d7%94%d7%93%d7%9c%d7%a7%d7%94-%d7%91%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%90-%d7%a7%d7%93%d7%99%d7%a9%d7%90-%d7%9e%d7%99/