More results...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Channels
Videos
Filter by Categories
Comedy
Entertainment
Inspiration
Media
Music
News
Podcasts
Random
Travel

קהל אלפים בראשות אדמו”רים, ראשי ישיבות, רבנים, מו”צים, דיינים ומרביצי תורה השתתפו ביום חמישי האחרון במעמד סיום הרמב”ם האדיר שנערך על ידי מפעל התורה העולמי ‘שיננא’ לאלפי לומדי ונבחני הרמב”ם היומי אשר עמדו בהצלחה גדולה בכור המבחן והוכיחו ידיעות מקיפות בכל ספרי משנה התורה להרמב”ם בצורה יוצאת דופן.

המעמד האדיר נפתח במבחן ייחודי בכתב שנערך לכשלושת אלפים אברכים, בחורים, נערים, בני תורה ובעלי בתים עמלי כפיים, אשר התכנסו יחד להיבחן על חוק לימודם במשנה תורה להרמב”ם. לאחר המבחן התכנסו אלפי הנבחנים לאולם רחב ידיים בבנייני האומה שם הם שמעו דקות ארוכות דברים נלהבים מפיו של הגה”ח רבי זושא הורביץ, אב”ד קהילות החסידים בעיר אלעד ומרבני ‘שיננא’ אשר הלהיב את הלומדים בחשיבות ידיעת הרמב”ם כפי שכבר הורו גדולי עולם.

לאחר דברי פתיחה קצרים שנשא מנחה המעמד הרה”ח רבי טוביה פריינד, נכנסו בזה אחר זה גדולי ומאורי התורה והחסידות אשר כבדו את המעמד האדיר בנוכחותם. אלפי המשתתפים רקדו ופיזזו לכבוד התורה במשך דקות ארוכות, כאשר מביטים בהערצה וברגשי הוד בבמת הכבוד עליה ישבו גדולי התורה והחסידות בהשתתפותם ופיארו את המעמד הנשגב.

לאחר שהמנחה קידם בברכה את מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות, כיבד בהדרת קודש את האדמו”ר מויז’ניץ אשר טרח במיוחד והגיע להשתתף במעמד האדיר. האדמו”ר מוזי’ניץ פתח בדברות קודש על חשיבות לימוד הרמב”ם ובמיוחד אלו הקובעים ללמוד פרק בכל יום, כפי שתקנו והנהיגו גדולי ישראל. בירך את רבבות הלומדים ואלפי הנבחנים שיזכו להמשך הצלחה בתורה ויראת שמים.

בעריכת הסיום כובד הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא, רב ואב”ד בני ברק, אשר אמר את ה’הדרן’ ואף הוסיף דברי חיזוק בנחיצות ידיעת המשנה תורה להרמב”ם.

ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, הטריח את עצמו לבוא למעמד האדיר ולפארו בנוכחותו, ולמרות חולשתו נשא דברות הוד, עודד וחיזק במשך דקות ארוכות את עמלי התורה בימינו אשר בזים לטרדות הזמן וממיתים עצמם באוהלה של תורה. בדבריו עמד על כך שכל ‘בן ישיבה’ כיום צריך להשקיע את כל כוחותיו בעסק התורה וחלילה לא בדברים אחרים. בדבריו הוא בירך את כל המשתתפים מסיימי הרמב”ם, והוסיף כי “העניין הזה של ללמוד רמב”ם – הוא עניין עצום ורב. הייתי רוצה להוסיף ולהציע שעם לימוד ההלכה ברמב”ם, ילמדו את אותה הסוגיא בש”ס, ואחר כך ילמדו אותה גם בדברי הרמב”ם”. ראש הישיבה סיים בברכת הצלחה לכל העושים והמעשים ובשפע של רוחניות וגשמיות מעתה ועד עולם.

לאחר מכן כובד ראש ישיבת מיר הגאון רבי יצחק אזרחי לפתוח את מחזור הרמב”ם החדש. ראש הישיבה ציין את חשיבות לימוד הרמב”ם היומי ואת חשיבות לימוד ההלכה למעשה.

אז הופיע בהדרתו הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, כאשר אלפי המשתתפים מקדמים אותו בברכה ובשירה ובריקודים. בנאומו הביא הראשון לציון הגר”י יוסף את יחסו המיוחד של אביו מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק”ל ללימוד הרמב”ם היומי, וכן את חשיבות הידע ב’משנה תורה’ וחלילה מלדלג על זה.

למעמד האדיר הובא מכתבו של עמוד ההוראה הגאון רבי יצחק זילברשטיין חבר מועצג”ת אשר בירך במכתבו המיוחד את רבבות הלומדים באומרו כי “בוודאי עניין נעלה הוא לעודד לימוד זה בסדרי והספקי לימוד מיוחדים כפי שאתם עושים”. בהמשך מכתבו ציין הגר”י זילברשטיין כי, “זכורני ששאלתי את גיסי מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ”ל על דאמרי אינשי ‘ממשה עד משה לא קם כמשה’, האם אין זה פגיעה בכל הנביאים, אנשי כנסת הגדולה, תנאים, אמוראים, סבוראים, גאונים, ואיך אפשר לומר שממשה רבינו ועד הרמב”ם לא קם כמשה? וענה לי גיסי שר התורה זצוק”ל שממשה עד הרמב”ם לא היה מי שחיבר ספר המקיף את כל חלקי התורה כמו הי”ד החזקה לרמב”ם שמבאר את כל חלקי התורה בבהירות”.

בסיום מכתבו הנדיר כותב הגאון רבי יצחק זילברשטיין: “בזכות לימוד הי”ד החזקה שלומדים רבבות אנשים, בחורים ואברכים כאחד בסדר לימוד יומי מיוחד ואף להיבחן על כך ולרכוש קניין נצח בידיעת התורה, יאמר הקב”ה די לצרותינו וישמור את עם ישראל מכל העומדים לכלותינו”.

https://www.bhol.co.il/news/1564716

לעוד קליפים מרגשים לחצו כאן ? https://did.li/htRfT ? הפעילו את ה -?
חברת צבעים הפקות ? 03-9607-242

להרשמה לערוץ – https://did.li/htRfT
לאתר הרשמי של צבעים הפקות – https://did.li/ncGNf
צבעים בפייסבוק – https://did.li/En9ql
צבעים באינסטגרם – https://did.li/cK3Hw
צבעים בטלגרם – https://did.li/tVulC
צבעים בטוויטר – https://did.li/K7WYH
צבעים בוואטסאפ – https://did.li/itRfT

הפקה תכנון ועיצוב במה: חברת צבעים הפקות
ניהול: ר’ ברוך שכטר
צילום ועריכה: יענקי אלהרר
צילום תמונה ראשית: חיים טויטו, מענדי קורנט.
vj: ויזואל לייב

חברת צבעים הפקות, מהמנוסות והמובילות בישראל בהפקת אירועים.
מאחורינו מאות רבות של אירועים בארץ ובחו”ל. אנו פועלים בכל המגזרים בחברה הישראלית. המגזר הכללי, המגזר הדתי והחרדי.
הפקת הופעות, אירועי התרמה, בר/בת מצווה, חתונות, אירועים משפחתיים יוקרתיים ועוד.
אנו מאמינים שכל אירוע הוא בן יחיד שצריך לקבל את תשומת הלב המיוחדת שלו.
הצוות שלנו ילווה אתכם לאורך כל הדרך ויעמיד לרשותכם את ניסיון רב השנים,
את השירותים המקצועיים והאיכותיים שכולם מתבצעים אצלנו בתוך הבית.
הצוות שלנו ידע להתאים עבורכם את הפקת האירוע לתקציב ולצרכים הייחודים שלכם.
נתראה באירוע הבא שלכם :}

שמילי אונגר, נפתלי קמפה, בנצי קלצקין, אהרלה סאמט, מלכות, המנגנים

מעמד הסיום המרכזי ופתיחת מחזור הלימוד החדש של שיננא | Highlights: @tzvaim Siyum Harambam

Description

קהל אלפים בראשות אדמו”רים, ראשי ישיבות, רבנים, מו”צים, דיינים ומרביצי תורה השתתפו ביום חמישי האחרון במעמד סיום הרמב”ם האדיר שנערך על ידי מפעל התורה העולמי ‘שיננא’ לאלפי לומדי ונבחני הרמב”ם היומי אשר עמדו בהצלחה גדולה בכור המבחן והוכיחו ידיעות מקיפות בכל ספרי משנה התורה להרמב”ם בצורה יוצאת דופן. המעמד האדיר נפתח במבחן ייחודי בכתב שנערך…

Comments (0)

Comment

Comments & Feedbck

Comments & Feedback

Share this video

Copy Link:
https://yideos.net/videos/%d7%9e%d7%a2%d7%9e%d7%93-%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96%d7%99-%d7%95%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%97%d7%aa-%d7%9e%d7%97%d7%96%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%93/