More results...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Channels
Videos
Filter by Categories
Comedy
Entertainment
Inspiration
Media
Music
News
Podcasts
Random
Travel

מעמד אדיר של קידוש שם שמיים בהשתתפות רבבת ילדי ארגון “זכרון רבנו חיים” שסיימו את משניות מסכת שביעית וסדר זרעים

למעלה מרבבת ילדי תשב”ר תלמידי ארגון “זכרון רבנו חיים” השתתפו ביום שלישי במעמד סיום סדר זרעים בהיכל מנורה יד אליהו בתל אביב, השנה נערך המעמד לע”נ הטהורה של רשכבה”ג מרן שר התורה הגר”ח קניבסקי זצ”ל שייסד את הארגון וקבע בו את סדרי הלימוד לתלמידים בסדר זרעים כשהמסכת האחרונה שנלמדה היא מסכת שביעית, במרכז המעמד הוכרז כי ע”פ רצונו הטהור יתחילו בשנה הבאה בלימוד סדר טהרות וכן לכבוד מרן שהקים ייסד ותמך בארגון כל העת בעצה תבונה ותושייה, ישתנה שמו של הארגון ל’זכרון רבנו חיים’ לזכרו ולטובת נשמתו כהכרת טובה לנשמתו.

כמידי שנה ארגון המשניות “זכרון רבנו חיים” שהוקם לזכרה ולע”נ של הרבנית חנה שטיינמן ע”ה אשת יבדלחט”א ראש הישיבה הגר”ש שטיינמן שליט”א ובתו של מרן שר התורה הגר”ח קנייבסקי זצוק”ל. פותח במבצע חלוקת משניות ענקית הנלמדות ע”י עשרות אלפי ילדים כשבסופו נערך סיום ענק ל- 12,000 ילדים מצטיינים, בשנה זו לכבוד שנת השמיטה הורה מרן זצוק”ל שכל תלמידי הארגון ילמדו משניות שביעית, זאת על אף שכבר למדו במסגרת הארגון את משניות שביעית בשנת שביעית אשתקד, ואכן בהנהלת הארגון הדפיסו יותר מעשרים אלף כרכי משניות שביעית בהוצאה חדשה עם מאות ציורים מאת הצייר הנודע הרב יוני גרשטיין שליט”א יחד עם הלכות שמיטה בתוספת איורים צבעוניים על כל הלכה ומשנה, החלוקה התפרסה על פני מאות תתי”ם לאורכה ולרוחבה של ארץ ישראל, הילדים למדו וחזרו עשרות ומאות פעמים על כל המסכת ואף נבחנו על כל כך בבתי גדולי ישראל.

בסיום כל שנה עת מסיימים עשרות אלפי תלמידי הארגון את סדר הלימוד, נערך סיום ענק בהשתתפות תלמידי הארגון ומרנן ורבנן שליט”א, כשמידי שנה זכינו והשתתף עמנו מייסד הארגון מרן שר התורה זצוק”ל ואף בשנה האחרונה לחייו זכינו ובא אלינו בכוחתיו האחרונים ואף שמח ופיזז עם תלמידי הארגון שעה ארוכה.

את המעמד הנעימו בעלי המנגנים מוטי שטיינמץ, דודי קאליש, אהרלה סאמט, ומוטי ויזל ובליווי מקהלת מלכות עם תזמורת בניצוחו של יענקי לנדאו שהופקד על העיבוד וההפקה המוסיקלית של האירוע על ההפקה הכללית של האירוע הופקד מיכאל כפלין.

במהלך המעמד הוקרן מצגת מרתקת ומרגשת מפעילות הארגון תחת נשיאותו של מרן שר התורה זצוק”ל.

עוד שעות ארוכות קודם לפתיחת המעמד כבר ניכר חותמו בכל הדרכים המובילות ל’יד אליהו’ כשמאות אוטובוסים שינעו את רבבות התלמידים מכל קצוות הארץ.
את פני הבאים קידם היכל מעוטר בעיצוב ותפאורה חגיגי וססגוני, כיאה וכיאות לכבוד שמחת התורה ולומדיה, מתחם ‘יד אליהו’ לבש חג עת התמלא עד אפס מקום בהמוני התלמידים שזכו לסיים את מסכת שביעית בשנה האחרונה וסדר זרעים מאז ייסוד הארגון.
במעמד הוקרן מצגת מיוחדת ומרתקת על חייו של מרן שר התורה זצוק”ל בליווי הגראמר הנודע הרב אהרן ויינטרוב
בסיום המעמד קיבל כל תלמיד שי מפואר שישה סדרי משנה בהוצאה מנוקדת ומבוארת בעלות של מאות שקלים.

המעמד התקיים בראשות נשיא הארגון הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבות ארחות תורה שאף נשא משא מיוחד בפני אלפי הילדים, וכן עשרות מנהלי תלמודי התורה ואישי ציבור מכל רחבי הארץ.

בסיום המעמד התפזרו התלמידים לביתיהם בצורה מסודרת ומעוררת השתאות, בתוך שקציני המשטרה במקום ומנהלי ההיכל מציינים בפני מנהלי הארגון שלא ראו סדר וילדים מחונכים בצורה כזו מעולם.

מפעל משניות ‘זכרון רבנו חיים’ – סיום מסכת שביעית וסיום סדר זרעים | Zichron Rabaini Chaim – REPLAY

Description

מעמד אדיר של קידוש שם שמיים בהשתתפות רבבת ילדי ארגון “זכרון רבנו חיים” שסיימו את משניות מסכת שביעית וסדר זרעים למעלה מרבבת ילדי תשב”ר תלמידי ארגון “זכרון רבנו חיים” השתתפו ביום שלישי במעמד סיום סדר זרעים בהיכל מנורה יד אליהו בתל אביב, השנה נערך המעמד לע”נ הטהורה של רשכבה”ג מרן שר התורה הגר”ח קניבסקי זצ”ל…

Comments (0)

Comment

Comments & Feedbck

Comments & Feedback

Share this video

Copy Link:
https://yideos.net/videos/%d7%9e%d7%a4%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%96%d7%9b%d7%a8%d7%95%d7%9f-%d7%a8%d7%91%d7%a0%d7%95-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%a1/