More results...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Channels
Videos
Filter by Categories
Comedy
Entertainment
Inspiration
Media
Music
News
Podcasts
Random
Travel

לראשונה בהיסטוריה סיום הש”ס בדרום אפריקה

במסגרת מעמד הסיום שהתקיים אמש ע”י ארגון דרשו, עלו לבמה למעלה מ-60 מסיימי ש”ס ובראשם, חתן “קניין ש”ס” הרה”ג ר’ ארן כהן שליט”א שנבחן על הש”ס כולו • בשנים האחרונות ארגון דרשו חולל מהפכה רוחנית כבירה במדינה שבמסגרתה מאות יהודים הצטרפו ללימוד בקביעות

לראשונה בהיסטוריה של הקהילה היהודית במדינה, נערך אמש מעמד סיום הש”ס בדרום אפריקה ע”י ארגון ‘דרשו’ – לכבודה של תורה. המעמד ממחיש את המהפכה שחולל ארגון ‘דרשו’ במדינה, כאשר הפעם, בשיא היסטורי שלא זכור כמותו, למעלה מ-60 יהודים סיימו את הש”ס.

מי שעומד מאחורי המהפכה הוא נציג דרשו בדרום אפריקה, ר’ אריה טבק, שהקים בשנים האחרונות, רק בבירה יוהנסבורג, למעלה מ-20 שיעורי תורה. דרום אפריקה גאה במיוחד גם בחתני “קניין ש”ס” שלהם, ובראשם ר’ ארן כהן, שנבחן על הש”ס כולו בעל פה, ומהווה את הנציג החי של המהפכה הרוחנית במדינה.

המעמד אמש נערך בהשתתפות רבני המדינה, ובראשם הרב הראשי לדרום אפריקה הגאון רבי אהרון זאב גולדשטיין שליט”א. אורחי הכבוד שהגיעו הם הגאון רבי פסח קרוהן שישא דברים במעמד, נשיא דרשו ר’ דוד הופשטטר ורבנים נוספים מכלל הקהילות היהודיות במדינה. מי שהנעים בקול וזמר היה ר’ שמחה ליינר.

דרום אפריקה הרחוקה הפכה זה מכבר לעיר שוקקת של תורה, כאשר מתקיימים בה לא פחות מ-12 שיעורים מידי יום של ‘דף היומי בהלכה’, שנמסרים ברחבי העיר ע”י מגידי שיעורים תלמידי חכמים. בנוסף מתקיימים עוד עשרות שיעורים בדף היומי כאשר מי שמנצח על חלק גדול מהפעילות התורנית הוא נציג דרשו בדרום אפריקה הר”ר אריה טאבק שליט”א, המסור בלב ונפש למען הפצת תורה גם בקצה נידח זה בעולמו של הקב”ה.

“לארגון דרשו יש השפעה עצומה על הקהילה היהודית הקטנה בדרום אפריקה” אומר הרה”ג ר’ אריה טבק. “מאות אנשים נחשפים לידיעת התורה בצורה העמוקה והמעשית ביותר רק אודות הפעילות של דרשו” הוא מוסיף. “דרשו הפכה את עניין “קביעת עיתים לתורה” למשהו שהוא חלק מהחיים של כל יהודי כאן. ההבנה שהשתרשה כאן היא, שבדורנו, החיים כל כך לחוצים, שאם לא נכניס בתוכם גם זמן ללימוד תורה באיכות, אנחנו נאבד את חיינו לריק”.

Follow “Shiezoli” Wherever You Are

WhatsApp Status: https://wa.me/13478991663?text=SUBSCRIBE
YouTube: https://www.youtube.com/user/shiezoli
Instagram: https://www.instagram.com/realshiezoli
Twitter: https://twitter.com/Shiazoli
Facebook: https://www.facebook.com/Shiezoli

Subscribe to Shiezoli Email List: http://eepurl.com/ggxW4z

תקציר: סיום הש”ס, דרשו – יוהנסבורג, אפריקה | Highlights: Dirshu Siyum HaShas – Johannesburg, Africa

Description

לראשונה בהיסטוריה סיום הש”ס בדרום אפריקה במסגרת מעמד הסיום שהתקיים אמש ע”י ארגון דרשו, עלו לבמה למעלה מ-60 מסיימי ש”ס ובראשם, חתן “קניין ש”ס” הרה”ג ר’ ארן כהן שליט”א שנבחן על הש”ס כולו • בשנים האחרונות ארגון דרשו חולל מהפכה רוחנית כבירה במדינה שבמסגרתה מאות יהודים הצטרפו ללימוד בקביעות לראשונה בהיסטוריה של הקהילה היהודית במדינה,…

Comments (0)

Comment

Comments & Feedbck

Comments & Feedback

Share this video

Copy Link:
https://yideos.net/videos/%d7%aa%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%a8-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a9%d7%a1-%d7%93%d7%a8%d7%a9%d7%95-%d7%99%d7%95%d7%94%d7%a0%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%92-%d7%90%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%a7%d7%94/